Leka är skoj

Just nu kollar vi mycket på Emil i Lönneberga här hemma.
Det är väldigt roligt och det bästa är att mamma gillar det oxå.



Igår var mamma och jag på Lekhuset i Bromma.
Där är det JÄTTESKOJ!
Vi lekte och åkte rutschbana och simmade i bollhavet. 
När jag blev hungrig fick jag korv och makaroner, mums!
Hoppas vi åker dit snart igen :)








Till sist vill jag visa en bild på min nya potta. Jag har provsuttit den men det finns skönare stolar.
Mamma och pappa säger att jag kan kissa i den men jag förstår inte riktigt vitsen med det....



På måndag ska jag börja på dagis igen, det är visst nåt nytt ställe så det blir intressant. Hoppas det är några skojiga kompisar som man kan ha kul med!
Det var allt för mig den här gången!


Kommentarer
Postat av: vajb

va kul att du ska få börja på dagis igen! :-)

2009-03-11 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0