Semester

Den här veckan har mamma semester!

Igår fyllde hon år och det firade vi genom att åka till ett jätteroligt ställe.
Junibacken hette det.
Det roligaste var att jag träffade Pippi där och fick rida på hennes häst. Det var MASSOR med andra barn där och vi sjöng och åt pannkakor och busade hela dagen.














Idag ska hela familjen åka bil i ungefär 1½ timme. Stället vi ska till heter Öregrund, där ligger gammelfarmors lantställe.
Jag har varit där några gånger förut och där är det lugnt och skönt. Vi ska gå till stranden, leta smultron, sparka boll, grilla och gå skogspromenader. Kanske fiska oxå!
På fredag kommer alla de andra som vi ska fira midsommar med, då blir det kalas!

Förresten så är jag ledig från dagis hela veckan eftersom mamma och pappa är lediga. Nästa vecka stänger dagis för sommaren så då ska jag gå på ett annat dagis, det blir spännande!

Glad midsommar önskar Lucas "Lucky Luke" Lyck  :)

Kommentarer
Postat av: Rädda Djuren

Hej Lucas, vilken härlig blogg!

VI ville tipsa dig om vår klubb för barn som älskar djur, den heter Rädda Djuren och du hittar mer om den på vår hemsida: http://www.raddadjuren.se/

Hoppas du gillar den!

2012-10-11 @ 07:25:42
URL: http://www.raddadjuren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0