Vad hände?

Idag åkte vi till det där stället där de håller på med mitt gips hela tiden igen. Det var lite annorlunda idag, dels fick jag vara vaken, och så sågade de i mig med en läskig såg.



Fick inte nåt nytt gips heller, känns jätteskumt! Ska det vara så här nu?

image356

Testade min nya matstol när jag kom hem, det var en härlig sak. Perfekt lutning på ryggstödet och så ett litet bord på som jag kan spilla mycket på. Ser fram emot många härliga middagar i den!

image357

Efter en lång och slitig dag med mycket tårar blev jag så trött så jag ville bara sova. Tydligen måste jag ha någon skena på mig när jag sover, ska testa den snart med mamma och pappa.
Tills vi hörs nästa gång:

God natt!

image358

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Hej Lucas!
Nu får du visa mamma och pappa vart skåpet ska stå!!! Res dig upp mot allt du kommer åt, inte en lugn stund ska det bli... Du har lite att ta igen på dom.
Kram Linda

2008-03-13 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0