Go' mojjon

Har sovit ganska bra i natt. Var tvungen att väcka mamma två gånger, blev så himla sugen på tutte :)
Eftersom hon var så snäll mot mig i natt så lät jag henne sova till nio, sen orkade jag inte ligga där och glo i taket längre. Pappa kom visst hem sent i natt, han jobbade.
Jag har hunnit äta både gröt och mellanmål och nu säger mamma och pappa att de ska äta frukost! De är bra konstiga ibland, men jag gillar dem ändå. Sen hoppas jag på en promenad, solen skiner och jag behöver fler blöjor.

Idag fick jag förresten äta frukost framför tv:n!! Det var skoj. Mamma skulle kolla på några tjejer som åkte slalom så det var därför..

image338

Kommentarer
Postat av: emma å

oj, får man fråga varför han har gips?

2008-01-27 @ 13:33:50
URL: http://eakerqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0