Önskelista

Det är några som undrat vad jag önskar mig i 1-årspresent. Man behöver självklart inte köpa något, det räcker med att komma och fira med mig, men om man nu ändå vill det så har jag funderat och funderat på vad jag önskar mig. Här är några grejer som jag skulle bli glad för :)


Uteleksaker
Bellino badkarsdjur/leksaker till badkaret
MEGA BLOKS NALLE PUH husbåt
Leksaksspis
Sån där hund/katt el liknande som går och skäller
Leksaker som låter och rör sig och har saker på som man kan öppna och stänga
Sommarkläder storlek 86

Mamma oc pappa har efter önskemål från släktingar även ett konto åt mig där man kan donera en slant om man vill.

Men som sagt, man behöver verkligen inte köpa nåt, viktigast är att det blir ett skoj kalas och att mamma ska göra tårta som jag ska få smaka!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 10:06:00
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Helen L

JÄTTESTORT GRATTIS PÅ DIN 1-ÅRSDAG!!!!
KRAMAR FRÅN HELEN

2008-04-11 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0