Min första födelsedag

Idag fyller jag 1 år!! Tänk att det är ett helt år sen jag kom ut ur mammas mage, tiden har gått jättefort :)

Dagen började med att jag väckte mamma och pappa innan sju. När de hade vaknat fick jag paket!! Det var jättestort, det största paket jag nånsin sett, så det tog ganska lång tid innan jag fick upp det.
Här är ett smakprov





Och här är några bilder
image360

image361

Det var en trehjuling!!!
image363

Sen fick jag vänta jättelänge innan pappa hade satt ihop den...
image364

...men det var det värt! Det är jätteskoj att cruisa runt i min nya racercykel :)
image365

Kolla på mig!!!
image366

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

GRATTIS på din första födelsedag!!!!
Kram Linda

2008-04-11 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0