Gungeligung

Ja nu var det länge sen jag skrev. Det har varit fullt upp utan gips, dagarna bokstavligen springer iväg!

Det är jätteskönt att slippa sitta fast i ett gipspaket och jag har redan lärt mig hur man sitter, rullar runt och ställer sig upp. Mamma tjatar om att hon tror jag kommer kunna gå till sommaren, vi får väl se :)

Häromdagen tog mamma och pappa med mig till ett jättekul ställe, det heter visst lekpark. Där fick jag prova att gunga för första gången i mitt liv, och OJ vad det var skoj!! Heeej och håååå och heeeej och håååå sa det bara! Mamma sa oxå det och jag bara skrattade :)
Här är ett smakprov på hur kul det var



Om en vecka fyller jag 1 år, det ska bli skoj. Vi ska visst ha kalas med tårta och saft!
Hoppas jag får se några av er som läser min blogg då :)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Så sött! snart stora pojken ju!

Kika gärna in hos mig lite senare idag, för det dyker upp en recension speciellt för småbarnsföräldrar! Hope you like it..
/tvåbarnsmamma

2008-04-08 @ 12:06:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Linda Englund

Hej Lucas!
Vad mysigt det såg ut att gunga!! Nu får du säga till mamma och pappa att du ska ut och gunga minst en gång om dagen för att ta igen förlorad tid!!
Kram från Linda

2008-04-08 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0