midsummer at shallowcent

Nu har vi kommit hem ifrån Öregrund och allt som midsommar innebär.
Jag, mamma och pappa åkte ju dit i onsdags och redan första kvällen var jag rädd att det skulle bli en katastrofsemester, jag hade bett mamma och pappa att ta med våran babysitter många gånger men deras nonchalans är otrolig men mamma byggde om vagnen till en babysitter och det blev faktiskt riktigt fint

image119

På torsdagen så fiskade mamma och pappa men jag sov mest, för personligen tycker jag mycket mer om mjölk i det är det ju inte några ben i alls.
På midsommarafton kom farfar, faster och farfarbror alla med sina respektive, farfarmor var ju redan där.
image120
image121

Mamma gjorde sen en fin midsommarkrans, men den kändes lite feminin och ingen annan hade någon.
image122

Så jag tog av den och på med solglas istället
image123

Sen blev det dags att posera för ett kort på fyra generationer Lyckar
image124

Efter mat och kaffe följde den årliga 5-kampen som i år var lite av en skandal då finalen aldrig utspelades pga. olika oförutsedda anledningar, vilket gjorde att en rättvis vinnare aldrig kommer att kunna utses, sorgligt men sant
image125

Kvällen avslutades med den traditionsfasta grillningen av korv vid vattnet men där var inte kameror tillåtna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni ser ju ut att ha haft toppenväder! Vad kul! Krama dina föräldrar från mig!

2007-06-27 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0