Lucas är hård mot dom hårda

Idag var vi på Fantomenland i Eskilstuna.
Det hela började med en liten matstund där Elvis kollar lite glatt på
image113

Jag åkte med Sandra och Elvis som syns på bilden här
image117

Sen klädde mamma ut sig till piratdrottningen
image114

Till sist tog jag med pappa igenom vattenfallet till dödskallegrottan så han fick se hur min kompis den vandrande vålnaden bor
image115

image116

Nu på kvällen har jag legat och snackat med pappa tills jag tröttna på att han e så blåst


4 Nr Fantomen + "DVD Spider-Man 2" endast 99kr!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej mr Walker!!
Lucas det är ju synd att pappa inte förstår vad du säger, jag hörde ju tydligt att du sa ja o nää..:D

2007-06-16 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0