En helg på landet

I fredags åkte jag, mamma och pappa så långt bort man kunde och kom till Gamleby för att hälsa på mormor och plast morfar.
Första dagen hade vi lookalike tävling och jag försökte likna Greger från Nile city
image94

Sen träffade vi på lite lokalbefolkning och jag använde pappas knep att om man blundar och inte ser något så finns det inte
image95

Vi tillbringa mycket tid på mormors nya torp, där blev jag nästan attackerad av en häst
image96

På lördags kvällen skulle vi kolla på när Sverige förnedrade rød grøt med flør gänget och då måste man vara rätt klädd
image97

Här är en bild på torpet
image98

Och mormor och plastmorfar bara latade sig i solen hela tiden
image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0