Min första utlandsresa

När man ska utomlands måste man först åka till en flygplats så det gjorde vi tidigt i måndags morse
image257

Sen satt man ungefär som i en bil fast mamma behövde inte köra
image258

Sen kunde man kolla ut ur fönstret, det var inte SÅ imponerande
image259

Men vilken tid det tar! Är vi framme snart?
image260

Konstigt det här känns precis som i Sverige
image261

Medans mamma och pappa var på Hilton och spelade kort alltså mamma spela och pappa tittade på så fick jag ta hand om farmor
image262

Här myser jag i soffan
image263

Dom har tv här oxå men dom pratar larvigt här
image264

Oj vad ska man äta, bröstmjölken är ju nästan gratis här om man jämför med hemma
image265

Jag fick prova att dricka ur sugrör för första gången det var ju inte så svårt
image266

En liten film när jag använder mitt sugrör


Flygresan hem var mycket segare så jag gjorde vad alla vettiga människor skulle gjort, jag somna
image267

Så till nästa gång flyg lugnt!
image268

Kommentarer
Postat av: REX

Plötsligt händer det

2007-12-15 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0