spöksnubben i bilden

Som vanligt har det gått alltför lång tid mellan uppdateringarna men nu kommer det lite information om vad som hänt mig dom senaste tre dagarna
Linda var här och hälsa på
image173

Och sen på bebisdejt i gallerian med Julie
image174

Och ikväll var Jens och Fia här
image175

Sen den riktiga anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen är att jag har varit livrädd de senaste dagarna för att det är ett monster bakom mig på den här bilden kolla själv!
Efter lång och grundlig analys av bilden så kom jag på vad det var, kan du komma på det? Jag skriver det i hemlig kod under bilden...
image176
nengav åp anrexelfer

Kommentarer
Postat av: Jens

Whoa! Läbbigt monster! Inte undra på att du ser så rädd ut.

2007-08-23 @ 22:03:55
Postat av: Fia

När jag var liten blev jag en viss period hysteriskt rädd när jag skulle lägga mig. Sa att det var tigrar i mitt rum. Då brukade mamma trösta mig och säga att det såklart inte fanns några tigrar i rummet. "De är överallt!" sa jag då. "Nej, sofia, de finns bara i djungeln." Sen kom hon på att det fanns en liten affisch på min vägg, som reflekterades i fönstret och i spegeln. Så det var verkligen tigrar överallt. Jag trodde de var levande. Då kanske jag såg ut sådär, som du gör när monstret är bakom dig.

2007-08-23 @ 22:07:04
Postat av: Lucas

Tigrar är ju bara stora katter det är väll inget att vara rädd för och pappa säger att Fantomen har dödat kanske 20-30 tigrar (enbart i självförsvar så klart) men aldrig ett monster det du :D

2007-08-24 @ 10:39:19
URL: http://lucaslyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0