For those who came in late

ja tänkte göra en liten recap på vad som har hänt allt började med att familjens vänner Peter och Sofie kom över på grillfest
image166

Efter det så åkte jag och mamma till västervik och pappa åkte till london för att bli tjändis nu kräver han att alla han träffar kallar honom för "the game lyckan"

här är en bild på mig och mamma vilandes
image167

här är jag när jag tränar
image168

Jag och morfar
image169

Här tränar jag på min pokerfejs i Helens knä
image170

En fin bild när jag hälsar på Linda och Alex
image171

Här försöker jag ge lite tips på nätpoker till Leffe
image172

Kommentarer
Postat av: Blåskägg

Pokerfejs!!

2007-08-20 @ 15:05:41
URL: http://blaskagg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0