Back to Karolinska

Igår va det dags för mig att åka in och byta mitt gips, så dagen började med att jag kläddes på och vi åkte till Karolinska sjukhuset
image185

När vi kom dit fick jag byta om och blev nerbäddad
image186

Sen bytte dom gipset och kom med dåliga nyheter... Tydligen har mitt ben inte läkt rätt och nu måste dom göra en till operation och det kommer ta 4-5 månader till i gips efter det så allt som är gjort hitills har varit onödigt.
I ett desperat försök att trösta mig skickade dom in clowner
image187

Det hjälpte sissodär men lite senare spelade jag, mamma och pappa lite kort det var kul
image188
image189

Senare på kvällen kom Jens och hälsade på, en trevlig gest tycker jag.
Pappa fick ännu en gång inte stanna kvar över natten så han åkte hem sen. Jag och mamma sov lite oroligt båda två på det läskiga sjukhuset och kom hem vid tolv tiden idag då blev pappa så glad så han anföll mig med pussar lite läskigt faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0