När Lucas rör sig står blixten stilla - gammalt djungelordspråk

Vad underbart att på samma dag som jag fyller en vecka så kommer jag med i fantomenklubben kanske som den yngsta medlemmen någonsin?!? Detta måste jag kolla upp.
Först kommer en bild på mig när jag visar upp mitt nya diplom

diplom

Sen "byggde" pappa upp en provisorisk dödskalletron som jag kan använda tills han byggt en riktig åt mig, denna med dom snygga ringarna som brukar ses på Fantomens  fingrar

Tronen

4 Nr Fantomen + "DVD Spider-Man 2" endast 99kr!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad kul att du är medlem i fantomenklubben gubben! nu kan jag tänka mig att din pappa är riktigt stolt :)
puss puss från din egen mjölkmaskin; mamma

2007-04-18 @ 14:15:54
Postat av: pappa

Det vet du att han är stoltast i hela världen!
Kämpa hårt Lucas!//pappa

2007-04-18 @ 14:28:18
Postat av: lasse, 57

Grattis! Hoppas Lucas kommer med i sc så småningom också!

2007-04-18 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0