Mjölk som mjölk det smakar ju lika

Igår var det ju så klart releasefest för min blogg jag hade jättekul och ALLA som var något var där.
relesefest

Sen när vi hade festat klart enligt mamma och pappa ville dom gå och lägga mig så jag var tvungen och använda mina knep för att hålla dom vakna tills jag hade sett färdigt på WPT, bara att bajsa och äta så håller sig dom vakna, hur lätt som helst!
Pappa skulle ju ha flyttat in min säng till sovrummet men det hade han inte gjort, den odågan men jag fick honom att lova göra det idag, så inatt fick jag sova emellan mamma och pappa
sova i mitten

Graviditet och bebisar på minbebis.com

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vilka sötnosar säger farmor/Annika

2007-04-16 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0