Come here boy have a cigar

Ojojoj idag har det hänt mycket först kom farmor på besök

farmor

Efter det provåkte jag mamma och pappa min nya vagn den gick från 0 till 100 meter på bara 10 sekunder, jag ska nog trimma den så den får lite mer hästkrafter, skön var den o bara cruisa runt i centrum med iaf.

jagivagnvagnen

Sen kom Johan på besök han är pappas äldsta vän dom har känt varandra mycke längre än va jag ens har levt, verkar väldigt lång tid, han kollade in mig så att allt såg bra ut sen tog han och pappa en cigarr på uteplatsen

johanolucas
cigarr

Oj glömde en av mina favorit länkar, pappa säger att den alltid påminner honom om hans kompis Jens

Rocky Magazine, 3 nr + "DVD Angel-A" endast 99 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0