Mamma klippte till mig!

Mamma har klagat länge över att jag är långhårig och idag klippte hon till mig ordentligt.
Oj det där lät fel, hon klippte bara mitt hår, inget mer. :)

Så här fin blev jag


Först glad...


...och sen allvarlig.

Annars mår jag bra!
I måndags började jag på ett nytt dagis. Där fanns en massa roliga leksaker och snälla barn och fröknar.
Hela veckan har pappa lämnat mig och sen varit borta ett tag och jag har haft jättekul utan både mamma och pappa.
Längtar till måndag när jag ska få sova där oxå.

Idag ska mamma och jag träffa mammas kompisar och åka till ön som vi bodde på förut, Lidingö. De ska visst fika.
Låter jättetrist men jag följer hellre med dem än sitter hemma med pappa som bara pluggar hela tiden.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: PV

Nämen, hur kom jag hit då? Googlesökningar leder ibland hit och ibland dit!?

Nåväl, hej på dig Lucas! Du får en saga av mig för att jag råkade trilla in...

2009-04-07 @ 16:33:26
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Ay-vhv3UNCI
Postat av: Caroline, Johan och Teddie

Lucas. Inser att det är röd dag imorgon OCH på måndag så att ditt födelsedagskort kommer alldeles för sent. Förlåt - och GRATTIS här så länge. :-)

2009-04-09 @ 20:04:37
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Linda Englund

Grattis stora killen på din 2 årsdag!!! Hoppas du får många och roliga paket!! Kram på dig! Hälsa mamma och pappa!

Kram Linda

2009-04-11 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0